Köklü Geçmiş, Güçlü Gelecek: Asoy Group Türkiye’nin Değerini Yükseltiyor

Günlük Gazete'nin kurucusu ve ana yazarıdır. Dijital medya, güncel haberler ve toplumsal gelişmeler üzerine içerikler üretir. Tarafsız ve özgün haber anlayışıyla okuyucularına değer katmayı amaçlar.
Türkiye’nin öncü jean ve hazır giyim markası Mavi’nin, enflasyon muhasebesine göre düzenlenmiş 1 Şubat 2023-31 Ocak 2024 dönemini kapsayan yılsonu finansal sonuçlarına göre, konsolide gelirleri bir önceki yıla göre %25 (enflasyon düzeltmesi öncesi %91) artışla 26 milyar 293 milyon TL’ye, net kar’ı ise 1 milyar 757 milyon TL’ye ulaştı.
Warble Medya, Türkiye’nin önde gelen PR (Halkla İlişkiler) ve basın danışmanlığı şirketi olarak, sanat ve edebiyat dünyasının kalbinde etkili bir rol oynamaya devam ediyor.
Türk Ytong’un ‘Sanayide Afet ve Yangın Güvenliği’ semineri Eskişehir OSB’de yapıldı Yapı malzemesi sektörünün yenilikçi kuruluşu Türk Ytong’un düzenlediği “Sanayide Dönüşüm: AFET VE YANGIN GÜVENLİĞİ” temalı seminerlerin ilki, Türkiye’nin en çok talep gören organize sanayi bölgelerinden Eskişehir OSB’de yapıldı.
Bizim Toptan yılın ilk 9 ayında cirosunu yüzde 68 artırdı Bizim Toptan’ın yılın ilk 9 ayında cirosu bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 68 oranında artarak 15,7 milyar TL’ye ulaştı.
2010 yılında gelişimi sürekli kılmak ve sektör içinde daha kurumsal ve emin adımlarla ilerlemek amacıyla kurulan Asoy Group, kuruluşundan bu yana inşaat sektöründe önemli projelere...